Shop Mobile More Submit  Join Login
D.J. by ljgalvan D.J. by ljgalvan
Another picture I did 3 months ago in N.Y. I actually did this one before "Amateur". The D.J. character in the wallpaper is a good friend of mine. He said he wanted it as a wallpaper. Dedicated to my friend, Pachi (Hugo).
Add a Comment:
 
:iconminimalisticxxx:
minimalisticxxx Featured By Owner Jul 29, 2008
men this is a cool pic i love it

que elegania de diseño y como q la imagen
demuestra todo lo que reune el dj.

excellent work
Reply
:iconljgalvan:
ljgalvan Featured By Owner Jul 30, 2008  Professional General Artist
hola!

muchas gracias por el :+fav: en D.J.
que bueno que te gusto.

Gracias tambien por el comment!
Let's continue to chat :)
Reply
:iconvector-kazuya:
vector-Kazuya Featured By Owner Aug 23, 2007
chida imagen!
Reply
:iconljgalvan:
ljgalvan Featured By Owner Aug 26, 2007  Professional General Artist
Muchas gracias!
Me alegra que te haya gustado!:D

De donde sos?
Cheers,
L.J.
Reply
:iconmagicrulez:
MagicRulez Featured By Owner Jan 27, 2007
Hmmm, nice job have you here my friend=) what a great design and colors :thumbsup: You're such a good artist! ^^
Reply
:iconnightclawer:
nightclawer Featured By Owner Sep 22, 2006
omg i am in :love: with this, this shit kicks some much ass
Reply
:iconljgalvan:
ljgalvan Featured By Owner Sep 24, 2006  Professional General Artist
Thank you, thank you, thank you for watching and commenting on this piece. If you want one, with your picture on, just tell me and I'll do you a fan commission ;)

Cheers,
L.J.
Reply
:iconnightclawer:
nightclawer Featured By Owner Sep 25, 2006
what you mean, help me with one?
Reply
:iconljgalvan:
ljgalvan Featured By Owner Sep 25, 2006  Professional General Artist
No, no...
Well, I mean if you want me to I can help you, but I meant make one of you, as a D.J. I just need a pic, or whatever. Tell me what you think.

Cheers,
L.J.
Reply
:iconljgalvan:
ljgalvan Featured By Owner Sep 25, 2006  Professional General Artist
No, no...
Well, I mean if you want me to I can help you, but I meant make one of you, as a D.J. I just need a pic, or whatever. Tell me what you think.

Cheers,
L.J.
Reply
:iconnightclawer:
nightclawer Featured By Owner Sep 26, 2006
bro are you forreal, i got a might be geeting a cd out and i was going to have to make my own cover and and go to. some damn producer and show him my have backed bullshit. Bro you help me out with this shit and i get this cd shit ill share some money with ur ass, i dont got any pics of me spin but i got a few pics. [link]
Reply
:iconljgalvan:
ljgalvan Featured By Owner Sep 27, 2006  Professional General Artist
Of course I'm for real. I'm totally up for helping you out. We ought to get each other's MSN to chat about this, so we can work better. If you have MSN or Yahoo or whatever, send it to me in a note if you can, please. Anyway, It'd be cool to design your CD but create it a whole concept. Sure, I'd have to put my design signature there, but that's totally protocol thingies. I'll check the pics and start working on ideas.

Start thinking on the whole concept and we need pictures of you :D. How's that sound?
Meanwhile... for work, I had to re-design Shakira's CD Interface for the "Oral Fixation Vol. 1" Album. Check the album out on Internet and then check this link: [link]
That's more or less how I work with CD interfaces.

Cheers,
L.J.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 18, 2005
Image Size
308 KB
Resolution
1024×768
Thumb

Stats

Views
16,468
Favourites
47 (who?)
Comments
12
Downloads
233
×